»V Ameriki je vse večje. Imamo največje avtomobile, največje hiše, največja podjetja, največjo hrano in konec koncev: največje ljudi.«
»Z vidika potrošnikov smo v osupljivem trenutku v zgodovini, ko imajo potrošniki vse večjo moč. Ne gre za donos za delničarje. Gre za donos za potrošnike.«
»Želel sem se potopiti v resne trenutke. Želel sem dihati v trenutkih lahkomiselnosti. Želimo vam dati dovoljenje, da se smejete na mestih, kjer se je res težko smejati.«
»Prišlo je do velikega premika in ljudje mi pravijo: 'Torej je hrana postala bolj zdrava?' Jaz pa pravim: 'No, trženje zagotovo je'.«
»Mislim, da je zavedanje pol uspeha. Dobesedno ves čas vedeti, kdaj se ti nekaj oglašuje, je odlična stvar. Veliko ljudi se tega ne zaveda. Zaradi dreves ne vidijo gozda.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju